Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya and Happy Holiday!


Tengah menghabiskan masa chatting wif few frens yang dah lama tak borak.
Nak catch up their updates pasal raya.
Balk kg mana, raya mana, brape hari, jemput datang rumah. hehe
Pastu nanti bila raya rumah kawan-kawan,
Anak ko umor dh berape dah ni yea? Alahai dah besar..dulu ingat lagi bla bla bla..
Indahnye jumpa kawan-kawan lama yang setahun tak jumpa tapi still mesraaa gitewww..
Korang..aku dtg nanti masak best2 ye..nak makan. Kalau datang umah aku nti aku hidang muruku. Sedaapp.
(Sila sepak saya lite-lite)

Ok di kesempatan ini, saya, husband, anak-anak ingin Mohon ampun dan maaf kepada sapa-sapa yang kenal kami. Sepanjang kita kenal, mesti la ada terkecik hati ke, sakit hati ke, rasa tak puas hati ke..apa-apa la yang melibatkan hati..maafkanlah kami. Drive safely, semoga selamat balik kampung dan selamat balik rumah balik. 

Happy holidays people!!!! Yeayyyy!

Bye!


No comments: