Wednesday, August 24, 2011

Entry Rojak Lagi

Salam.


Saya ada banyakkk sangat entry tertangguh. Bila dah tangguh malas la nak buat.
Sekarang mood nak cuti sudah mari. Bukan mood raya, tapi mood cuti.
Mood raya biasa2 je la..tak eksaited sgt. Pasal mak abah takde kot. Kat Mekah. Sobsss..


Selalu kan mak hias-hias rumah bila nak raya kan, lepastu bila balik rumah mak..masuk-masuk je ada bau raya.
Errr..tau x bau raya tuh cane? 
Bau cover kusyen baru, bau kapet baru, bau alas kaki baru..kalau ada langsir baru bau langsir baru..bau set bekas kuih raya baru..bau cadar baru (cadar bilik mak je bilik org lain lantak situ). Pastu sengeh-sengeh ckp kt sume org haa umah mak dah ada bau raya. Pastu sume org wt muke pelek geleng2 tak paham.
Oww sebab deria bau saya sangat kuat. Selalu terbau busuk-busuk yang lite-lite org tak perasan tapi saya perasan. 


Contoh: 
Scene semasa buka pintu masuk ke rumah:


I bau masam sket la umah ni.
.. I x bau pon pape
Ada ni mesti ada benda yg masam (sambil selongkar2)
..Mana ada..sampah sume dah buang aritu before keluar rumah
Ha ni ha yg masam. (Nasi basi dalam rice cooker :D )


Cool kan saya?? 

Tadi amek kuih raya yang dah ditempah. Ada 9 balang kau!. 8 balang utk Mak dan mak mertua.
1 balang je untuk rumah saya. 
Tengok.. double cool kan saya??
So tak payah la cari kuih raya kalo datang beraya rumah saya sebab 1 balang je. 


Saya curik gambar-gambar dari SIL saya, dah tertangguh so curik dengan izin ye. Mekasih..


 Specifically requested by Ryann 

 Happy betul potong kek ngn Abg Amsyar


 Ryann kata - Tok Bah malu la tu kene potong kek. Motif nak malu?


 In love~!

 Erna - Amni - Saya - Bang Is


 Mak - Saya - K Yana - Abang


 Bengkok la den kene dukung camtu


 Mak - Abah








Semoga Mak-Abah-Amni-Bang Is dapat mengerjakan umrah dengan sempurna, dan selamat kembali ke rumah.


Bye!





No comments: