Thursday, October 18, 2012

Demam AH

Baru perasan saya belum lagi tulis anything pasal Adam dan Hawa.
Memang saya tengah demam dengan #AdamMukhriz n #AinHawani
Hero idaman Malaya saya mana boleh tak diabadikan di sini kan. Huhu.
Novel tu saya baca masa sekolah, tapi tak ingat la form berapa.
Maybe form 4 or form 3. Ntah tak boleh nak recall. Or maybe betul la form 4. Sebab masa tu mak kawan saya pengumpul novel yang berjaya. My girlfriend. Asal dating je dengan dia mesti kirim 1 novel hehe. Dulu keluar jalan-jalan pon kami pegang tangan hehe. BFF gitewww. So malay novel source masa tu adalah dari mak dia la. Ok Make sense.

Jalan cerita masih ingat sikit-sikit. Tapi yang paling best, drama dia 10x lg best dari novel. Sebab ada watak yang dikembangkan, pastu dialog pon lagi best dari novel, pastu apa yang saya bayangkan masa baca novel langsung tak sama. Kat tv lagi best kot.

Lepastu yang paling (paling lagi) best, heroin dia. Tepat sangat pilihan heroin. Lepastu Nadia Nisa tu sangat natural bila berlakon. Dulu-dulu saya adore Dian Sastrowardoyo berlakon dalam filem Ada Apa Dengan Cinta. Rasa dialah berlakon paling natural. Masa tu la. Now rasanya tak ada lagi yang boleh beat Nadia Nisa. Ewah puji melambong kau ni. Hero tak nak komen sebab rasanya tak ada yang paling sesuai melainkan dia. Hewhew.
Tak sabar nak tunggu sambungan. Hari-hari tak sabar.

Tu je.
OkBye!



2 comments: