Monday, May 28, 2012

Tip Of Borneo




Another interesting place I went.
Tip Of Borneo, Kudat, Sabah.

Tempat ni adalah pertemuan dua laut, Laut Sulu and Laut China Selatan.
Kalau bukan pasal kerja, tak sampai sini derrr. Jauh ok. Alhamdulillah dapat peluang datang sini.
Scenery was amazing.
Ada orang cakap tempat ni dipanggil telinga kucing, based on the map shape. Kalau tengok Borneo land kat map tu, up north tu kan macam telinga kucing, and to me bentuk Borneo itself dah macam kucing dah..kan?


@ Marina Golf Resort, Kudat. About 20km from here to the tip of Borneo

Cantik sangat Subhanallah..!

Kene jalan kaki from the parking.


Spot the line behind me? The border between Sulu and South China Sea. Ahmazainggg!










With the rest of team n bosses



Nice huh? Never I knew ada tempat menarik macam ni di Kudat. Ok I have 0 skills in photo capturing. Tapi reality dia sangattt cantik...!


Ok Bye!

No comments: