Thursday, March 29, 2012

Mimpi Indah Ke? Pt. 2



Assalam..
I'm back! Wah..macam la ko pegi obersee kan nak back back.
Harini Thursday blues..boley? Penat lagi..maka mari update blog.


Of all story, harini nak cerita pasal mimpi malam tadi dulu.
Saya mimpi sape tauuu?? Ceteke ceteke..
AARON AZIZ!!!!!!!!!!!
Sila lah muntah hijau..
Kah kahhhhhhh!


Ya Allah real abes ok. Camni, saya mimpi saya balik kerja lambat. Sampai rumah je... AA sambut sayaaaaa!!! Dalam mimpi tu memang macam dia husband saya la kiranya..kah kahhhh..Sumpah lawak.! Siap ada Rita Rudaini baru lepas masak (Rita tu mcm bini dia jugak..so kira madu saya la tu..lawak nak mati!!). AA sambut saya dengan romantik sekali terus bisik "Rita masak x sedap la yang..u masak lah!!!" Whaddahekkkkkk!!!! AA sayang saya lebih dari Rita muahahaaaa!!! Tersengeh-sengeh berbunga-bunga kembang happy dalam mimpi kah kah. Pastu baru nak manja-manja tetiba kawan saya nama Ija 1 family siap dengan mak pak dia sekali datang. Datang nak makan katanya. Kelam kabut I nak masak. Pastu saya tetiba teringat dekat husband saya yang sebenar. Macam terpikir alamak belum inform dia balik lambat sket. Kelasssss kooo ada 2 husband. Mimpi kannn..nak doblas husband pon ada ko kesah ahhaha...


Pastu AA siap cakap "u betul ke nak masak ke nak i beli je?" HAHAHAAA...sayang bini hahahaaa. Saya masuk dapur je tetiba dapur tu jadi dapur rumah Ija. Saya nak masak, tapi dok tanya Ija "Ja, mana ko letak bawang, pakai kuali nih boleh? garam mana garam??" Sengalll nak mampsssss...
Tengah-tengah masak saya teringat dekat husband sebenar, usha line agak-agak AA tak nampak, saya call husband. Cakap pon cover-cover..yela orang ada 2 laki  kang kantoi lak..kah kah!


Me : B..u katne? I balik lambat sket la bizi banyak kerja..
Husbnd : I kat IT fair ni..lambatnya u balik..
Me :  U beli apa kt situ?
Husbnd : Tak beli pape..tak best la g sorang-sorang..I nak g ngan u..


Saya terus senyum bangga sebab dedua suami sayang saya!!! HAHAHAAA..Cepat tikam saya cepatttt!!!!
Hahahaaa! Pastu terus terbangun. Sengeh-sengeh..sambung tido balik dengan harapan mimpi bersambung. Tapi tak.


Hadoi..sengal kannnn?!!
Yela malam tadi sampai rumah dari Terengganu dah pukul 10. Bersihkan diri, terus tido kan anak saya tido sekali. Penat sangat, doa tido pon tak baca. Hamekkk..mimpi indah..hahaaa..


Pagi tadi sempat cakap kt suami, mimpi AA. 
Dia buat muka..malas nak layan..
Muahahaaaa...


Ok la tu, dia mimpi Nora Elena, kita mimpi Seth Tan.
Fair n Square.


Ok Bye!





No comments: