Friday, December 30, 2011

Benar Belaka



Dah tgk latest vlog Maria Elena?
Haha dia memang sengal seperti selalu. 
Rasa macam nak suruh dia g audition mana2 drama sengal2 macam drama Ungunya Cinta.
Sure dia leh berlakon punye lah. 
Sengal satu hal.
Satu hal lagi, point dia tu. Point dia tu yg sangat betul giller.
Kan. Ok la boleh la nak cakap saya tak macam tu sebab tak hook dengan social network sangat. Tweeter ada tapi maleh nk tweet. Serius malas. Facebook ok la, agak aktif tapi during office hour. Balik rumah dah tak berapa nak aktif, melainkan kebosanan melanda. Blog pon so-so je sebab saya tau reader saya hanya beberapa orang sahaja. Nama je blog, but my blog tak pegi public. Only u (yes you!) je yang baca pon. I'm just not ready to publicly expose my life yet sangat. Even blog yang ada ni pon, sangat la risau bila tau orang baca haha tah pape. Pastu tadi my ofismate tanya.


 "K shaema, tulis apa tu?" Saya dengan menggelabahnya terus minimize and jerit gelak2 "Go Away!!!!"
Haha! Pastu dia cakap "Alaa..takkan kitorang tak boleh baca blog k shaema???"" . I cakap sambil gelak2 "I mana ada blog!! Bila masa plak I ada blog ni??" Kah kah denial. "Tipu..K shaema ada blog..bagi la add..kitorang nak baca" (Ramai2 menyampokkkkkk) . "Saya tak ada blog la korang nih haishhhhhhh"
(Terus cuak. Diorang baca blog aku ke?? Homaiiigadddddd!! Blushhhhh)
See. Tah apa purpose blog ni pon xtau. Eh tau sebenarnya..saje nak merepek..biarla tak ramai orang nak baca pon. Saya selesa begini. Biarla ofismate tak baca, orang lain baca takpe hehe. Not now la.


Eh tadi cakap pasal vlog tuh kan dah merepek jauh. 
Betul sangat kan apa yang dia cakap tuh. Benar Belaka. Get real people. Wah!
Kalo facing orang macam ni lempang sekali terus blah.
Berani tak? Kah kah.


Ok lah, nanti sambung. Jiran sebelah ni sibuk tau usha2 saya. Nak stalk saya la tu..ahak ahak.


Ok Bye!







No comments: