Thursday, December 20, 2012

Cubicle baru la sangat

Assalam,,

Ish lama betul membiarkan blog ni tanpa cerita. Padahal banyak cerita. Reason ada..mesti ada punye.
Kali ni bukan reason busy. Bukan bukan padahal memang itu la ultimate reason.

Ok sebenarnya ni. Ofis saya buat dekor ulang deh. Alih kan workstation masing-masing, susun balik. Sementara je nih, sebab 2014 pindah bangunan baru. Harap-harap 2014 dah tukar kementerian lain.
Pastu i dapat la kedudukan baru. Baru la sangat padahal partition board, meja, kerusi sume yang lama, cuma alih tempat je. Lepas tu tempat haku paling tak best. Eh tak la paling, sebab yang paling tak best mestilah yang membelakangkan bos. Bila bos lalu belakang tak sedar tiba2 sergah, kantoi tengah bukak facebook.. haa itu la tempat paling tak best.
Saya punya up sket. Bos lalu depan, tak lalu belakang. Ok gak la.
Tapiii yang tak best..mamat sebelah saya ni direct nampak segala isi skrin pc i. Hish paling lemas lah. Dulu takde orang nampak apa i buat, heaven je takde sape nampak pc i. Sekarang no more.


Nampak tak? tengok tu mamat sebelah I. Sekali dia pusing straight nampak saya. Abaikan sepah itu






Alang-alang, meh saya tepek cubicle 'baru' saya yang tak best.




So bila ada je mood nak update, ada masa, line x clear pulak. Bila line clear, masa takde. Mood update pon takde. Abeh camno? Tapi selalunya adalah disebabkan line x clear muahahaa. Tu je nak bagitau.

Ok Bye!



No comments: