Friday, February 17, 2012

Cerita Hipokrit

Taken from someone's blog:


"Hubungan sesama manusia. Senang cerita kalau kita aplikasikan dengan saudara mara lah contoh. Kalau kau tak gemar dengan certain perangai mak saudara/mertua/adik beradik, tak bermakna kau boleh berlaku biadap dengan mereka dengan alasan taknak hipokrit. Buat baik je la macam biasa. Tak perlu konflik. Lama-lama sejuk la hati tu. Menjaga hati sesama manusia kan lebih baik dari kita layan diorang dengan biadap. Bukan Hipokrit pun."




Thanx for the reminder. Semoga Allah balas jasa anda.

2 comments:

Azhariah Zuber said...

yeah betul tu, x phm dgn setengah org yg berlaku biadab ni

sha said...

x nk hipokrit bukan lesen nak biadap