Thursday, September 29, 2011

Lawatan Sambil Belajar

Salam..


Morning! Dah 3 hari tak masuk ofis..rinduuuu! Hehe.
Dulu2 masa sekolah kan selalu pegi lawatan sambil belajar padahal cikgu cikgi nak jalan2 dia letak la sambil belajar baru la ilmiah sket kan. Muahahaa..sorry cikgu saya saje main2..


So last week saya pon jadi budak sekolah pegi lawatan sambil belajar. Dapat invitation untuk visit TM Unify Center, Cyberjaya. Canggih la..sukee..
Since saya dah berkecimpung dalam webtv, broadcasting, etc, saya rasa memang saya minat la bidang ni.
Dulu 2007 saya applied Uitm for Master in Mass Comm (Broadcasting). Interview punyela susah yela from IT nak jump field lain haruslah confuse interviewer tu. Tapi somehow saya dapat! Tapi lagi, saya reject sebab masa tu baru pregnant and mabuk giiler just pikir pasal Master je boleh muntah. Sayang betul.


That's why I'm putting so much effort and passion untuk merealisasikan Jakim.tv. Alhamdulillah. Tu pon baru phase I. Sekarang ni the only obstacle is Budget. Biasala government always stuck dekat bajet. Phase 2 terpaksa postpone. Insya Allah kalau ada bajet, phase 2 dpt dilaksanakan dengan jayanya..ewah.


 Ni dekat operation center, where all video editing, trans coding being done..24 hours! Pitam mak

All Unify Channels..ada 40+ channels kot x silap 


 Tetibe saya menyelit and snap


 Canggih kan

 At the Data Center




Before balik terus naik level 3 jumpa BFF Ija hehe
Saje nak enterpremekan bantal busuk Ija


Ok..Bye!



No comments: