Friday, May 6, 2011

Just So Many Things Happening

Salam..


Never thought of having this feeling..
which is...
.
.
.
.
MISSING MY BLOG!! Serius la..saya rindu tulis blog..but I just have so little time, yet so many things happening.
I don't call myself a blogger..yet.
Blogger tegar jauh sekali. Because a true blogger won't neglect their blog. Which I did. Sobs.




Okey I just about to make a new entry and my boss panggil suruh join the meeting. lagi. See!
ok this week HARI2 meeting.


Yes bos I'm coming. Huh! Nanti saya sambung.




OK SAMBUNG:


April - May is the month of workshops/ trainings/Technology Update sessions/ Meetings etc..
Its really tiring. Bile berbengkel kita akan focus and kene banyak berfikir. Otak sangat penat. 1 workshop session biasanya 3 hari, full sampai malam, and after habes 1 bengkel sambung bengkel lagi dan lagi. 3 weeks straight. And masa bengkel kt PD I have no choice but to hangkut sume ank and suami tercinta. 


This week saya sangat penat juga. Bile penat balik rumah tido seawal jam sembilan. Suami kejutkan jam 11 untuk solat Isya; tapi saya bangun jam 3 pagi. Solat, iron baju, prepare beg anak, kadang2 bila ada keberanian saya jemur baju yang yang baru di cuci, di luar rumah. ye pada pukul 3 pagi. Sungguh berani.
Tapi time tak berani pegi dapo sorang pon jangan harap.


Mei juga adalah bulan preparation untuk wedding adik saya. Sape yang tak pening bila family nak kawen angkat tangan!. takde orang angkat tangan pon. Memang takde yang nak angkat tangan sebab tak ada orang yang tak pening. So saya bertambah kalut dan serabut.


Di dalam kesibukan dan keserabutan otak, saya telah ditimpa musibah. Musibah itu sangat kecil, saya bersyukur saya selamat. 


I hit a BMW! 2 days back.
Best! A brand new 5 series. How awesome was that?
Agak kuat la saya langgar smpai terhantuk di stereng and pecah bibir. Dada pon sakit.
Tapi condition kereta x teruk sangat. and the beemier got scratch, but it cost me more than 2k to retouch the bumper. So report polis semua and maybe besok i'll send my car to the workshop. Hopefully tak lama If not I akan patah kaki takde kereta.


I have a list of things to do during the weekend, believe me none going to be fun. Tapi..saya redha. Semua ni cuma ujian kecikkkk je..and temporary. Insya Allah semua akan settle.


Tapi serius..so many things happening. Lepas satu, satu. Tapi saya redha saje. Semoga hari2 esok akan bertambah baik dan lebih rilex. Can't wait for the wedding, so that I can breath normally, tapi at the same time sedih, adik saya nak kawen tak lama lagi. It will never be the same, but I am truly happy for her.


Okay peeps, enjoy your weekend ya!










No comments: